2013年5月16日 星期四

Day 4.3 @ 白川鄉 Part 2

2013年4月25日 晴天
08:09~10:16 | 加越能巴士 
波駅前 → 白川鄉荻町神社前スパホテルアルピナ飛騨高山11:00~11:05 | 白川鄉明善寺前 白川鄉展望台11:45~11:50 | 白川鄉展望台 白川鄉明善寺前
14:00~14:50 | 濃飛巴士
白川鄉 → 高山濃飛巴士中心 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:スパホテルアルピナ飛騨高山 (SPA Hotel Alpina Hida Takayama)

其實個展望台都唔係好遠,喺車駅已經可以望得到,但大家都想慳返啲腳骨力,所以選擇搭車,間車幾多人搭,我哋去到只剩返企位,不過都係幾分鐘車,無所謂啦!

轉眼就到咗展望台啦!好多人呀!有幾團人喺到,其中一團係東xx。

我哋唔同佢哋迫,去行吓店舖先,展望台旁邊嘅小店除咗賣手信外,重有餐廳。



睇睇吓東xx嘅導遊可能聽到廣東話,入嚟捉佢啲團友上車,未睇清楚就同我哋講「叫你哋上車重走嚟行舖頭」,我望住佢,嚇到佢即閃。

既然大家都上車,我哋就施施然出去展望台慢慢影嘞!


 無晒人想點影都得呀!

雖然無冬天嘅雪景做襯托,但喺藍色嘅天、白色嘅雪山下,白川鄉都唔錯啊!


Zoom近啲先,見到であい橋呀!

屋旁重有兩棵櫻花樹。

影飽相就坐返車返落去啊!

返到明善寺前都十二點,先喺車駅旁嘅食店試吓啲飛驒牛串,順便食埋晏就。


爐內熱辣辣嘅飛驒牛肉包吸引B女要返個。



大笨蛋就鐘意食香口嘢,所以買咗個炸牛飛驒牛肉餅。


食飽就開始行白川鄉,其實都唔係剩返好多時間,我哋先去和田家。.


入和田家要比入場料金,300円一個人,我睇過網上評語話屋內其實無咩特別嘢睇,但嚟到唔入去又好似有啲唔甘心,但大笨蛋話佢唔入,咁就我同B女入,大拿拿600円入到去真係無咩睇。


頂樓就睇到屋嘅結構


由外面睇入上嚟。


睇咗陣有一大班小學生同日本旅遊團殺到,見到無咩嘢睇就走人啊!

出到嚟繼續周圍行。





哩到好多手信店,不過間間賣嘅嘢都差唔多。

哩個都幾靚,不過好重啊!


本來我想買一間哩啲合掌屋嘅模型,但唔啱size,所以無買。






影底佢當買咗。

行到七七八八,差唔多時候沿住大路行返出去案內所。

喺案內所攞返行李,就過去停車場等上車,巴士已經到咗,由於哩班車喺要預早訂位,所以我哋嘅坐位係要對號入座,上車前要同司機對坐位表。



等準時兩點開車,50分鐘後就到達高山濃飛巴士中心。






here





5 則留言:

  1. 很回味呀! 很很很很很想立刻再遊.
    [版主回覆05/17/2013 11:46:24]me too, 我已經盤算緊出年秋天嘅路線啦!

    回覆刪除
  2. 高山有巴士團去架!
    [版主回覆05/18/2013 17:04:12]不過我唔係由高山去白川鄉, 而且我都係坐巴士同坐巴士走, 咁都算係巴士團吖!

    回覆刪除
  3. 哈哈~ 我發現大家都係用同一扎櫻花影同一個景呀~
    係咪指定照嚟架~ 哇咔咔~ 
    [版主回覆05/18/2013 17:03:16]

    回覆刪除
  4. Sueと四葉妹妹2013年5月18日 下午6:01

    "影底佢當買咗".....啱聽!
    [版主回覆05/18/2013 19:17:40]以前去日本會好似發咗瘋咁, 係唔係到買餐飽, 不過而家唔知係咪見多咗, 又覺得唔係好需要, 買返嚟都係擺喺到睇, 咁不如影底佢得吓攞返嚟睇咪一樣囉!

    回覆刪除
  5. 我地都係因為要比600円一個人而無入到任何一間合掌屋。
    睇黎都係無決定錯噃。
    [1733回覆05/19/2013 21:42:06]600円,真係覺得貴左一D。無乜野睇就勁貴添。
    [版主回覆05/19/2013 21:03:00]你嘅決定絶對係啱嘅

    回覆刪除