2013年5月13日 星期一

酒店 - スパホテルアルピナ飛騨高山

スパホテルアルピナ飛騨高山506-0021 岐阜県高山市名田町5-41


本來諗住住車駅旁嘅Country Hotel,但因為前一晚改咗去砺波APA Hotel,而唔係原本金沢嘅APA Hotel,所以由有得浸溫泉變為無得浸,所以哩日就決定比多少少錢改住哩間溫泉酒店,佢位置都幾方便咖!


三人房 :5,700円(大人)×
3
名 素泊
合計17,100
寬敞嘅大堂,牙刷同梳要喺櫃台到索取咖!要用幾多就攞幾多。


上房啦!不過唔知做咩鬼咁手震,搞到啲相蒙查查呀!

三張床


一個闊落嘅浴室。

間房無咩特別,上九樓大浴場睇吓先。一出電梯就有個和式休息間。

哩到部水機係供應檸檬水咖!平時喺香港我自己都會浸檸檬水飲,真係啱晒我呀!


女湯係要輸入密碼先可以內進,Check in時酒店職員會比埋,無比就要問佢攞啦!男湯就唔使。

趁無人,大家入嚟睇吓啦!


更衣間都幾大啊!



室內有兩個暖水池,沖涼位都足夠。



哩個細池設計到好似張床咁,令你可以好舒服咁瞓到直直,隨時令你瞓著覺呀!


一推門出戶外,就有一個大圓缸。

同埋有個半露天風呂,下面有條那位可以浸住嚟欣賞高山市。

由九樓望落去大部份都係幾層嘅平房。




3 則留言:


  1. [版主回覆05/14/2013 18:36:02]我就係因為個浴場唔錯先願意行遠少少又比貴少少住佢咋!

    回覆刪除
  2. Sueと四葉妹妹2013年5月14日 下午1:54

    你帶埋相機入浴場呀?
    [版主回覆05/14/2013 14:06:17]因為我三點幾到酒店, 浴場三點開始, 我估唔會咁早有人, 所以拿拿臨上去走咗轉, 如果有人緊係唔可以咁啦!

    回覆刪除
  3. 酒店房間,設備齊全唔錯!...
    .浴室空間感好大,感覺好舒服...
    [版主回覆05/16/2013 21:22:28]因為哩間係無障礙房間, 所以啲空間會比較大。

    回覆刪除