2013年5月5日 星期日

Day2.2 @ 信濃大町

2013年4月23日 陰天
07:16~08:13 | [JR]大糸線 糸魚川方面(下り) 
松本 → 信濃大町
09:05~09:45 | 
巴士信濃大町 → 扇沢10:00~10:16  | 關電隧道無軌電車扇沢 → 黑部水庫10:16~11:30  | 步行黑部水庫 → 黑部湖11:30~11:35  | 登山纜車黑部湖 → 黑部平12:10~12:17  | 立山架山索道黑部平 → 大觀峰13:00~13:10  | 立山隧道無軌電車大觀峰 → 室堂 
(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:ホテル立山 (Hotel Tateyama)

寄妥行李後,我哋開始踏上黑部立山之路嘞!人人都話立山黑部,但因為我哋係先到黑部再到立山,所以我叫黑部立山。

去到車駅,買好車票就等上車。

清晨的松本,氣溫只有一度。

車駅內都好冷清,我哋坐大系線前往信濃大町

揀人頭、價錢、入錢,話咁快就買好票

去到月台列車已經埋駅等緊我哋啦!

一出駅就比駅內職員折住,咕嚕咗一輪,應該係問我哋係咪上立山,然後佢就同我哋入去售票處賣立山套票比我哋嘞!

售票窗口


多謝誠惠9,390円,信濃大町至立山。(套票詳情請往交通篇)


前往立山六種交通工具。


未夠鐘,四圍行吓先。
車駅內有個休息室,可以望到要上車嘅巴士駅,所以可以喺到坐坐等車,唔使喺出面吹風。


車駅外貎


車駅旁有間手信店,如果要將行李由信濃大町托運至富山駅,唔知係咪就係喺哩到寄呢?因為我唔須要,所以無詳細研究啊!淨係知喺間土產店托運,車駅附近就只有哩間土產店,所以我估係佢啊!

好!差不多時間去巴士駅,佢就喺車駅外面。


車票並無劃位,所以要排隊上車,不過人唔多,就係眼見哩三個Parties。

車嚟啦!上車啦!






here



2 則留言:


  1. [版主回覆05/06/2013 20:20:15]我都覺得橫掂都係托運, 就不如直接喺酒店搞掂, 無謂搬嚟搬去。 咁你咪次次都係行回頭路囉! 松本我無時間停留咋! 我覺得比多半日我喺松本就好嘞! 下次啦! 下次plan好啲。

    回覆刪除
  2. 點解我地由立山駅去扇沢駅每人都只係收8,060円嘅?
    [1733回覆05/10/2013 20:49:57]明白晒喇!係因為我地在扇沢駅仲要搭巴士1,330円去信濃大町。

    回覆刪除