2013年5月5日 星期日

Day2.1 @ 松本城

2013年4月23日 陰天07:16~08:13 | [JR]大糸線 糸魚川方面(下り) 松本 → 信濃大町
09:05~09:45 |
巴士信濃大町 → 扇沢10:00~10:16  | 關電隧道無軌電車扇沢 → 黑部水庫10:16~11:30  | 步行黑部水庫 → 黑部湖11:30~11:35  | 登山纜車黑部湖 → 黑部平12:10~12:17  | 立山架山索道黑部平 → 大觀峰13:00~13:10  | 立山隧道無軌電車大觀峰 → 室堂 
(交通收費及詳細資料請往(交通篇)
酒店:ホテル立山 (Hotel Tateyama)
由於想趕上早上07:16開出嘅JR前往信濃大町,但嚟到松本,無理由唔去睇吓日本四大古城之一嘅松本城,所以我地朝早五點就落街先去睇睇松本城。

天朦光落街,都幾凍啊! 
喺酒店門口直行後過馬路行到街嘅盡頭就會到達松本城,好簡單。五分鐘到就到達千歲橋。


千歲橋有隻唔知係青蛙定係咩嘅公仔。  -->根據Blog友Nerissa嘅資料,哩隻係繩手通商店街嘅吉祥物啊!


千歲橋旁邊有間四柱神柱。


十五分鐘到就嚟到松本城門口啦!





逗留咗廿幾分鐘就返酒店拾好嘢準備離開。由於我哋跟住要上立山,唔方便拖住幾個大喼上山,所以我哋就托酒店幫我哋將兩個大喼用宅急便寄去第四日會入住嘅高山酒店。
喼size分別係24"同埋26",收費為1,100円一個,共2,200円。
手續好簡單,只須要喺櫃台問職員攞張表格,通常酒店已經填好晒啲格位,我哋只須填要到達嘅目的地同埋希望到達日期同時間就OK啊!


.



here










5 則留言:


  1. [版主回覆05/06/2013 20:17:25]我出去玩鐘意比較早起,不過我比你哋早返酒店,每日通常八點幾我就返酒店唔出嚟咖啦!
    我哋唔係寄行李上山, 係寄去後兩日要入住嘅高山酒店,哩個服務真係幾好,幫我哋解決咗搬行李嘅問題。

    回覆刪除
  2. 我地寄左四件行李,係由富山寄去東京既池代,每件1370円。
    [版主回覆05/10/2013 21:09:46]我覺得用千幾円就可以解決哩個行李問題真係幾好, 哩個宅急便真係要比like x 100呀!

    回覆刪除
  3. "千歲橋有隻唔知係青蛙定係咩嘅公仔", 嗰隻係繩手通商店街既吉祥物.
    [版主回覆05/12/2013 20:13:42]哦! 多謝你嘅資料啊! 因為我無時間係松本市行吓, 無去到繩手通商店街, 所以都唔知添!

    回覆刪除
  4. Sueと四葉妹妹2013年5月12日 下午5:00

    雪山&櫻花都好靚呀
    [版主回覆05/12/2013 20:14:30]係呀! 嗰朝好好天, 又係正式行程第一日, 所以見到咁嘅景真係好開心啊!

    回覆刪除
  5. 我五月初去了松本城
    [版主回覆06/05/2013 07:39:06]係呀! 我都只係急急喺外圍走咗一圈就, 都無仔細參觀哩個名城啊! 你有無入去睇吓呀?

    回覆刪除