2013年5月17日 星期五

酒店 - 平湯館 生粋源泉放流の宿

平湯館 生粋源泉放流の宿
506-1433 岐阜県高山市奥飛騨温泉郷平湯温泉726



平湯館距離平湯車駅好近,只須幾分鐘路程就可以到達。


我原本係訂一間無浴室無洗手間嘅本館和洋室
三人計:37,800円 + 450円入浴稅 (一泊二食 ,夕食飛驒牛)
酒店大堂有Wi-Fi服務,密碼問櫃台索取。

去到時,酒店派出一位台灣姑娘招待我哋,所以好溝通,佢話由於哩日入住人數比較多,所以將我哋嘅和洋室免費提升去本館特別室,房間面積比和洋室大一陪,同埋會有浴室同洗手間。浴室對於我住溫泉酒店其實無咩大作用,不過有洗手間就方便B女半夜起身唔使出走廊去洗手間。


酒店有個好靚嘅花園,哩到第二朝個境像係完全唔同晒呀!

好啦!上房睇吓先!



一廳兩房

好大啊!


B女可以自己瞓晒一間房呀!

我同大笨蛋緊係瞓塌塌米啦!





食飯時候就幫我哋喺和式房舖好塌塌米啦!


好大個大浴室

洗手間喺咖一邊





個窗望出去睇到好靚嘅園境係哩間房賣點之一。



哩個境真係喺我哋停留哩兩日一夜變化好大。當日到達五點嘅情況,有少少淺粉紅,有綠色嘅松樹。

食晚飯八點返上房,外面已經舖咗層薄薄嘅雪。



第二朝瞓醒就不得了,成個庭園已經舖上厚厚嘅雪,哩張相我無做黑白效果,係真顏色嚟咖!(係原色,並無效黑白的)

夜晚由庭園影返上酒店大堂


我哋就係住左手邊三樓嘅房

夜晚庭園有少少雪好靚,不過真係好凍啊!

去溫泉睇吓先,溫泉出面有啲按摩椅,面向住好靚嘅庭園。

更衣間都幾大



溫泉內沖涼嘅地方都好大,不過唔知係唔係天花有空隙位,沖涼時啲水開到最熱都覺得有啲凍啊!

室內嘅風呂。


由於室外有人浸,所以唔方便影相,哩張相喺我哋第二朝浸嘅地方,連雪景都係一模一樣,個天重不斷咁落住飄雪,頭上一片片白雪,但個身就浸喺溫泉裡面暖粒粒,真係好正,之前一直睇電視旅遊節目先有哩個場面,哩刻自己身在其中,真係興奮到難以形容呀!

以我哋用12,750円住哩間溫泉酒店真係可以話好抵呀!而且佢嘅溫泉真係好正,雖然都幾多旅遊團入住,但由於佢地方大,再加上溫泉開放時間長,只係喺半夜12:00至1:00做清楚停止服務外,基本上係全日開放,所以可以分散啲人啊!所以總結哩間係一間值得推介嘅住宿地方啊!

















2 則留言:

  1. 旅館外的日夜景色太迷人了,旅途遇上這樣的景色變化實在幸運!
    加上這旅館,真是绵上添花了.
    [版主回覆05/19/2013 10:10:23]見到咁嘅雪景真係好開心, 但我哋重要繼續行程, 咁大雪就成為咗我哋嘅麻煩。不過都係慶幸可以遇到一場咁靚嘅大雪啊!

    回覆刪除
  2. 按摩椅另外收費嗎﹖
    [版主回覆05/19/2013 10:12:24]係呀! 按摩椅要另外收費, 都係幾百円, 按腳機就唔使,通常按摩椅都另收費, 我係喺有馬溫泉裡面見過嗰到啲按摩椅不另收費, 任用。

    回覆刪除