2013年5月11日 星期六

Day 3.2 @ 美女平、立山、富山、砺波

2013年4月24日 雨天
08:40~09:30 | 立山高原巴士 
室堂 → 美女平
09:40~09:47 | 
登山纜車美女平 → 立山10:04~11:06  | 電車立山 → 富山11:54~12:13  | JR北陸本線米原方面上富山 → 高崗12:55~13:15  | JR城端線城端方面下高崗 → 砺波 (交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:アパホテル<砺波駅前>

去到美女平,實在太大風大雨,我都無走出車駅,只是在駅內手信店望望就繼續搭下一班纜車。


.

.


美女平駅內有locker啊!



車駅內poster - 雪之大谷我睇到啦!

立山紅葉,我想出年嚟睇啊!到時可以行吓山添呀!


差唔多要上車啦!


斜斜嘅路軌,好似山頂嘅纜車啊!


車嚟啦!

.


車廂內只有幾個人,同樣地又只係得我哋兩個喺車廂裡面撲嚟撲去。


七分鐘後就到達立山駅啦!


當差唔多埋立山駅時見到車駅下面企滿準備上車嘅人潮,真慶幸自己已經係局外人啊


車駅內都企咗好多團喺到啊!


立山車駅嘅牛奶好出名,但因為啱啱食完早餐無耐,所以飲唔落無買到啊!


立山套票嚟到哩到已經用完嘞!即係話我哋黑部立山嘅行程亦告一段落。我哋再落一層去搭電車到富山。


套票用完,要比1,170円買票去富山。


搭10:04班車


有車啦!


一個鐘頭嘅車程,我哋包晒車廂咁制,成班車得幾個人上車。

.


隔離車廂都無人


由立山到富山嘅地區都幾鄉村。

.


一個鐘後就到咗富山。

.


由富山電車駅去JR富山駅需要走出路面急行幾分鐘先到。

.


11:06到達富山電車駅,諗住可以搭上11:16或11:23由JR富山開出列車去高岡,行到過去JR富山駅已經趕唔到11:16嗰班,咁就11:23嗰班啦! 但點知喺買票時遇到困難,因為我要買係去金沢嘅特急班次經高岡,我只係搵到去金沢嘅價錢,無辦法拑到去高岡嘅自由席,售票處又排長龍,問個駅員,佢表示佢只係喺閘口查票,係唔會出嚟幫我買票,真係激死我呀!

我比佢睇我要去高岡再轉車去砺波,點知佢話我時間表裡面嘅班次唔啱,比咗佢嗰張我睇,我心急影底佢先,然後佢都係叫我去售票處買票,無辦法啦! 11:23嗰班都開走埋,再搭已經係11:54開出嘅慢車嘞!咁唯有死死地氣去售票處排隊買票啦!
後來我研究駅員比我睇嘅時間表,我都無錯,我要搭11:54開出嘅列車,係佢自己嘅時間表無之麻,我個時間表係有咖!



如果搭得切11:16或11:23嗰班車,我就可以喺高岡搭得到11:55開出去砺波嘅列車,而家要搭12:55嗰班差成個鐘呀!


因為坐慢車,所以570円就得嘞!


11:54開出高岡列車要去四號月台。


家陣唯有等....!


搞咗大半個鐘但坐咗廿幾分鐘就落車轉搭去城端方向去砺波嘅列車,1,2號月台。


又要發呆成大半個鐘先上車。


城端線嘅班次好疏落,一個鐘先有一班車,所以如果照原本計劃去完鬱金香公園再落金沢就真係好趕,因為班次咁疏落,搭車都用咗唔少時間。


終於有車到啦!成間車都用鬱金香做主題。


鬱金香公園內嘅境

.


哩間車幾得意,車程唔長,間車重舊舊哋,但竟然咁都會有個洗手間喎!


又係等咗七、八個字,但坐四個字就到達咗砺波啦!

6 則留言:

  1. 每個旅程都要有: 天(天氣,氣候),地(地理,風景)人(旅伴,精神,體力)的配合, 才有美麗的回憶!
    無論如何, 旅遊總令生命添上色彩.
    [版主回覆05/12/2013 11:10:09]你講得啱, 事事順利的話又好似無咁多趣味啊!

    回覆刪除
  2. 去年這個時候正準備出發長野縣-立山黑部之旅, 看了你的遊記, 真是很想再度遊覽呢 !!

    [版主回覆05/12/2013 11:10:40]唔好講你, 我自己一路寫個遊記, 就已經想去多次啦!

    回覆刪除
  3. 很心急你的 砺波鬱金香公園 所見所聞

    [版主回覆05/12/2013 11:11:40]好快... 好快, part 1 幾分鐘後post得嘞!

    回覆刪除
  4. 人生就係咁架喇!話之你安排得天衣無逢,但個天就總跟你過意不去架。
    所以我地先要學會有耐性和埋忍功囉。
    [版主回覆05/12/2013 20:08:08]無錯, 喺急唔嚟嘅情況下唯有relax, 後來喺售票處買好票, 返出部售票機再研究, 原來自己之前心急, 慢慢睇清楚就見到要拑嘅價錢啦! 所以耐性真係好重要呀! 哩個行程第二次因為心急而出錯呀!

    回覆刪除
  5. 我嗰日在立山駅上纜車都勁多人。差D連企都無得企架。
    [版主回覆05/13/2013 12:30:57]唔知係咪由立山上山只需要搭兩樣車就上到室堂, 所以我覺得啲團通常揀立山上山, 我都無諗過咁早已經有咁多人喺車駅等啊!

    回覆刪除
  6. 由富山駅搭電鐵去立山駅嗰朝都好多學生。不過佢地坐左唔係好耐就落左車。
    跟住架車就好少人上落同埋得十幾人在車內。
    [版主回覆05/13/2013 12:32:48]我由松本去信濃大町都係有好多學生啊! 佢哋全部都信濃大打落車, 反而立山就靜好多, 可能我哋反方向同埋嗰個時間佢哋都上緊堂呀!

    回覆刪除